Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

S koncem nouzového stavu rozšiřujeme úřední hodiny

Úřad Prahy 6 s ukončením nouzového stavu rozšiřuje od 12. 4. úřední hodiny u nejvíce poptávaných služeb. Jedná se o agendu osobních dokladů – občanských průkazů a cestovních dokladů, Czech POINT, podatelnu a také kancelář pro zóny placeného stání. Úřední hodiny u těchto služeb budou kromě pondělí a středy také ve zbylé pracovní dny, a to od 8 do 12 hodin.

Návštěva ostatních odborů úřadu je i nadále možná pouze po telefonické domluvě. Stále také žádáme občany o upřednostnění písemného, elektronického či telefonního kontaktu na bezplatné informační lince  800 800 001 nebo přes ústřednu  220 189 111.

V době úředních hodin regulujeme počet osob v budově a občané jsou vpouštěni na úřad jednotlivě. Platí povinnost rozestupů 2 metry, vstup do budovy je povolen pouze s respirátorem a u vchodu do úřadu jsou k dispozici desinfekční prostředky. Úředníci jsou pravidelně testováni antigenními testy 1x týdně.

Úřední hodiny pro veřejnost

Pondělí a středa 8–12 a 13–18 hod.

Osobní doklady, Czech POINT, podatelna, Zóny placeného stání

Pondělí a středa 8–12 a 13–18 hod.

Úterý, čtvrtek, pátek 8–12 hod.

 

Informační kanceláře městské části zůstávají do odvolání uzavřeny.

náhled souboru