Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Omezení návštěvních hodin úřadu mimo úřední dny

Úřad Prahy 6 reaguje na aktuální bezpečnostní nařízení vlády a ministerstev, která začínají platit od 1. září. Vstup do budovy je možný pouze s rouškou, mimo úřední dny je třeba si dojednat schůzku.

V reakci na aktuální stav nákazy v hlavním městě radnice Prahy 6 upravuje provoz úřadu tak, aby omezila rizika přenosu Covid-19.  V úřední dny – v pondělí a ve středu – je úřad pro návštěvníky otevřen bez omezení od 8:00–18:00 hod. Mimo úřední dny – v úterý, ve čtvrtek a v pátek – budou úředníci k dispozici na jednotlivých odborech po předchozí telefonické domluvě. V těchto dnech bude bez omezení v provozu podatelna, Odbor evidence obyvatel a osobních dokladů a CzechPoint.

Cílem je maximálně eliminovat zbytečný pohyb lidí po úřadu a minimalizovat potkávání na chodbách. Proto doporučujeme, aby si případné schůzky mimo úřední dny sjednávali po telefonu na předem dohodnutý čas.


U vchodu a na všech patrech budovy je k dispozici občanům dezinfekce. 

[01.09.2020]

náhled souboru